Preskočite na glavni sadržaj

Naručivanje odvoza glomaznog otpada s kućnog praga započinje 15. veljače

Naručivanje odvoza glomaznog otpada s kućnog praga započinje 15. veljače
2. veljače 2021.

Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća omogućava građanima naručivanje kamiona Čistoće ispred kućnog praga kad god žele tijekom cijele godine.

Ovih dana građani će na kućne adrese, uz račune Zagrebačkog holdinga za siječanj 2021. godine, zaprimiti dva obrasca Zahtjev za odvoz glomaznog otpada koji se mogu koristiti u okviru javne usluge, bez naknade, dva puta u kalendarskoj godini. Također, mogu prijaviti oba obrasca odjednom kada maksimum javne usluge koriste jednom u godini. Ukupni volumen otpada je 2 m3 po zahtjevu, odnosno 4 m3 ukupno.

Zahtjevi za odvozom glomaznog otpada zaprimaju se od 15. veljače do 15. studenog 2021. godine, na adresu Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10 000 Zagreb, na mail adresu: cistoca.glomazno@zgh.hr ili ispunjavanjem e-Zahtjeva na internet adresi www.cistoca.hr. Obvezujemo se dostaviti odgovor na zahtjev, s terminom odvoza, u što kraćem roku, a ne dužem od 20 dana.

Ističemo kako građani i dalje mogu, tijekom cijele godine, svoj glomazni otpad besplatno odložiti na jedno od naših reciklažnih dvorišta i mobilnih reciklažnih dvorišta.

Pazimo zajedno na čistoću našeg Zagreba!

https://bit.ly/2KOhbGk

Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća