Preskočite na glavni sadržaj
Novi raspored odvoza komunalnog otpada
28. veljače 2023.

Od prošlog tjedna svim privatnim korisnicima usluga Čistoće na području grada Zagreba započeo je odvoz miješanog komunalnog otpada jednom tjedno.
 





Raspored odvoza otpada možete provjeriti:
  • putem ažurirane aplikacije RazvrstajMojZg (aplikaciju se može preuzeti preko Apple store i Google Play platformi),
  • na mrežnim stranicama Čistoće u obliku jednostavne tražilice prema adresi stanovanja
  • u poslovnicama Holding centra (Vukovarska 41, Dubečka 2 i pokretnom uredu),
  • upitom na korisnički mail cistoca@zgh.hr
  • slanjem upita preko Whatsapp-a i Vibera, detalji na poveznici https://holdingcentar.zgh.hr/kontakti ili na broj 091 6471 100.
 
Izuzetak je odvoz miješanog komunalnog otpada u centru Grada gdje se još uvijek pruža usluga odvoza sve dane u tjednu osim nedjeljom do uspostavljanja sustava podzemnih spremnika.
 
Korisnicima koji stanuju u višestambenim zgradama koji imaju spremnike od 1100 litara plastika i papir se također odvozi češće, jednom tjedno umjesto dosadašnjih jednom u dva tjedna. Promjenom navika korisnika, odnosno uslijed povećanog odvajanja otpada, povećala se količina plastike i papira te je povećan broj odvoza tih frakcija. Istovremeno se smanjila količina miješanog komunalnog otpada te je tome prilagođen i broj odvoza. Učestalost odvoza miješanog komunalnog otpada jedan je od osnovnih temelja poticanja korisnika na odvajanje otpada unutar svog doma.
 
Uvođenjem novog modela prikupljanja otpada u prošloj godini, postignuto je značajno smanjenje količine miješanog komunalnog otpada od čak 27%, te je prikupljeno 50% više plastike, 30% više biootpada i 9% više papira.