Preskočite na glavni sadržaj

Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Reklamacije ili upiti koji se odnose na usluge koje pruža podružnica Čistoća, dostavljaju se putem elektroničke pošte na adresu: cistoca@zgh.hr ili pozivom na broj Pozivnog centra Zagrebačkog holdinga 072 500 400 (cijena poziva prema tarifi telekomunikacijskog operatera).
 
Drugostupanjsko tijelo

Odlukom Uprave Društva Zagrebačkog holdinga d.o.o., kao drugostupanjsko tijelo koje odlučuje o reklamacijama potrošača, imenovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Građani mogu dostaviti pisani prigovor navedenom Povjerenstvu osobno u poslovne prostorije i putem pošte na adresu:
Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41
n/r tajnice Povjerenstva za reklamacije potrošača
 
te putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije.potrosaca@zgh.hr i faksa: 01/6429 029. Dodatne informacije mogu zatražiti pozivom na broj telefona 01/ 6420-038.
Više informacija o Povjerenstvu možete pronaći OVDJE.