Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Reklamacije ili upiti koje se odnose na redovito obavljanje poslova radnog mjesta određenog referenta, poslovođe ili drugog radnika podružnice Čistoća, rješavaju se putem mail-a: cistoca@zgh.hr, pozivom na broj Pozivnog centra Zagrebačkog holdinga 072 500 400 (cijena lokalnog poziva), upitom na adresu – Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82.
Drugostupanjsko tijelo
Odlukom Predsjednika uprave Zagrebačkog holdinga d.o.o. od 23. studenog 2015., kao drugostupanjsko tijelo koje odlučuje o reklamacijama potrošača, imenovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Građani se navedenom Povjerenstvu mogu obratiti na adresu - Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, n/r tajnice Povjerenstva Tanje Kezelj Liović te putem e-maila tanja.kezelj-liovic@zgh.hr ili na telefon 01/ 6420-038 i fax: 01/ 6420-118. Za više informacija o Povjerenstvu stisnite OVDJE.