Preskočite na glavni sadržaj

Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Reklamacije ili upiti koje se odnose na redovito obavljanje poslova radnog mjesta određenog referenta, poslovođe ili drugog radnika podružnice Čistoća, rješavaju se putem mail-a: cistoca@zgh.hr, pozivom na broj Pozivnog centra Zagrebačkog holdinga 072 500 400 (cijena lokalnog poziva), upitom na adresu – Zagrebački holding  d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82.

 
Drugostupanjsko tijelo

Odlukom Predsjednika uprave Zagrebačkog holdinga d.o.o. od 23. studenog 2015., kao drugostupanjsko tijelo koje odlučuje o reklamacijama potrošača, imenovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Građani se navedenom Povjerenstvu mogu obratiti na adresu - Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, n/r tajnice Povjerenstva Tanje Kezelj Liović te putem e-maila tanja.kezelj-liovic@zgh.hr ili na telefon  01/ 6420-038 i  fax: 01/ 6420-118. Za više informacija o Povjerenstvu stisnite OVDJE.