Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Prvostupanjsko tijelo

Odlukom Voditelja podružnice Čistoća od 1. prosinca 2015.8. svibnja 2017., 3. listopada 2017. i 26. ožujka 2019. kao prvostupanjsko tijelo koje odlučuje o reklamacijama potrošača, imenovana je Stručna služba za rješavanje reklamacija potrošača.
Zadatak Stručne službe za rješavanje reklamacija potrošača je rješavati reklamacije potrošača podnijete na bilo koji segment obavljanja usluge iz registrirane djelatnosti podružnice Čistoća, pod uvjetom da zbog njene kompleksnosti, reklamaciju nije moguće riješiti u okviru redovitog obavljanja poslova radnog mjesta određenog referenta, poslovođe ili drugog radnika podružnice Čistoća.
Reklamacije ili upiti koje se odnose na redovito obavljanje poslova radnog mjesta određenog referenta, poslovođe ili drugog radnika podružnice Čistoća, rješavaju se putem mail-a: cistoca@zgh.hr, pozivom na broj Pozivnog centra Zagrebačkog holdinga 072 500 400 (cijena lokalnog poziva), upitom na adresu – Zagrebački holding  d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82.
Reklamacija potrošača prema Stručnoj službi za rješavanje reklamacija potrošača mora biti u pisanom obliku.
Građani Stručnoj službi mogu uručiti prigovor osobno ili poštom na adresu - Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10000 Zagreb, s naznakom n/r Stručne službe za rješavanje reklamacija potrošača ili na adresu elektroničke pošte marko.kezeric@zgh.hr, također s naznakom da se odnosi na Stručnu službu.
 
Drugostupanjsko tijelo

Odlukom Predsjednika uprave Zagrebačkog holdinga d.o.o. od 23. studenog 2015., kao drugostupanjsko tijelo koje odlučuje o reklamacijama potrošača, imenovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača.
Građani se navedenom Povjerenstvu mogu obratiti na adresu - Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, n/r tajnice Povjerenstva Tanje Kezelj Liović te putem e-maila tanja.kezeljliovic@zgh.hr ili na telefon  01/ 6420-038 i  fax: 01/ 6420-118. Za više informacija o Povjerenstvu stisnite OVDJE.